Продажі Gucci впадуть приблизно на 20% у першому кварталі через більш стрімке, ніж очікувалося, падіння в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, збільшивши розрив між французькою компанією предметів розкоші та її основними конкурентами.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Американські депозитарні розписки Kering впали на 10% після того, як компанія опублікувала звіт увечері у вівторок. Акції впали на 22% за минулий рік, оскільки Kering безуспішно намагався відродити Gucci, італійський лейбл, який приносить близько двох третин прибутку.
Керінг, який контролюється родиною мільярдерів Піно, намагається не відставати від таких конкурентів, як LVMH і Hermes International, оскільки продажі предметів розкоші різко зросли за останній рік, особливо в Китаї. Ширше портфоліо брендів LVMH і довгі черги Hermes на сумки зробили ці компанії більш стійкими.
Нагадаємо, у ніч на 20 жовтня 2021 року тут відбулася приватна зустріч, щоб привітати нового міністра фінансів США: Джанет Єллен.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!