Згідно з новими галузевими даними, половина флоту контейнеровозів, який регулярно проходить через Червоне море та Суецький канал, уникає цього маршруту через загрозу атак.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Підрахунок, складений Flexport Inc., показує, що 299 суден із сумарною місткістю 4,3 мільйона 20-футових контейнерів або змінили курс, або планують змінити курс. Це приблизно вдвічі більше, ніж тиждень тому, і дорівнює приблизно 18% глобальної потужності.
Згідно з даними Flexport, перенаправлені подорожі навколо Африки можуть тривати на 25% довше, ніж використання короткого шляху через Суецький канал між Азією та Європою. Ці поїздки є дорожчими і можуть призвести до підвищення цін для споживачів на все, від кросівок до їжі та масла, якщо триватимуть довші перевезення.
Атаки в Червоному морі здійснюються єменськими хуситами, які стверджують, що атакують кораблі, пов’язані з Ізраїлем на підтримку палестинців. Але кораблі, які не мають прямих сполучень з Ізраїлем, також стали мішенями, і оскільки ескалація війни загрожує світовій торгівлі, оперативна група під керівництвом США намагається посилити безпеку на ключовому водному шляху.
Нагадаємо, з січня 2020 року орендна плата в еміраті зросла приблизно на 42%, а ціни на житло підскочили приблизно на 33%, згідно з даними консалтингової компанії CBRE Group оренда віл зазнала найбільшого зростання і зараз коштує в середньому 88 400 доларів США за рік.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!