Обсяги транспортування експортного вугілля залізницею в Росії суттєво скоротилися, що свідчить про посилення економічної кризи в галузі. За даними аналітиків, з початку 2025 року перевезення до основних портів Росії впали на 30% від запланованих показників, що пов’язано з неспроможністю вугільних компаній виконувати експортні зобов’язання.
Ця ситуація призвела до скупчення майже 300 тисяч надлишкових вагонів, що створює додаткове навантаження на залізничну інфраструктуру. Експерти відзначають, що санкції та зменшення доступу до європейських ринків ускладнюють експорт вугілля, що може мати довгострокові наслідки для економіки країни.
Скорочення перевезень підриває транспортну систему Росії та демонструє глибокі структурні проблеми у галузі, які посилюються міжнародним тиском і внутрішніми факторами. Ця тенденція може стати ще одним важелем для економічної ізоляції країни.
Нагадаємо, Індія та Туреччина, котрі є найбільшими імпортерами російського вугілля після Китаю, різко збільшили його закупівлі у 2024 році.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!