НБУ роз’яснив причини блокування рахунків українців у Revolut: що стоїть за рішенням сервісу

Поділитися:

Національний банк України оприлюднив офіційне роз’яснення щодо ситуації з масовим закриттям та блокуванням рахунків українських користувачів у фінтех‑сервісі Revolut. У регуляторі наголосили, що рішення ухвалює виключно сама компанія, а українська сторона не має повноважень впливати на її політику чи операційні процедури.

У НБУ пояснили, що Revolut працює за законодавством ЄС і не має ліцензії на надання фінансових послуг в Україні. Тому сервіс самостійно визначає правила ідентифікації клієнтів, вимоги до підтвердження особи та джерел походження коштів. Посилення перевірок, за словами регулятора, пов’язане з оновленими європейськими стандартами фінмоніторингу та підвищеними ризиками, які виникли через війну.

Частина українських користувачів могла зіткнутися з блокуванням через неповний пакет документів, невідповідність даних або неможливість підтвердити резидентський статус. У НБУ підкреслили, що такі дії є типовою практикою для міжнародних фінансових сервісів, які працюють у режимі посиленого контролю.

Нагадаємо, регулятор рекомендує українцям, чиї рахунки були заблоковані, звертатися безпосередньо до служби підтримки Revolut та проходити повторну ідентифікацію. Водночас Нацбанк запевнив, що українські банки працюють стабільно та забезпечують повний доступ до рахунків і платежів.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
22 Грудня 2025 року - 11:30
Цифрова трансформація давно перестала бути виключно ІТ-питанням
21 Грудня 2025 року - 12:17
В Україні готуються зміни, які можуть вплинути на порядок надання...
19 Грудня 2025 року - 20:44
Верховна Рада підтримала законопроєкт, який передбачає перейменування найменшої грошової одиниці...
19 Грудня 2025 року - 11:30
Заняття HIIT вже кілька років поспіль очолюють списки фітнес-трендів