Європейська автомобільна галузь стикається з великими проблемами через недостатнє завантаження заводів. Volkswagen AG погрожує скороченням робочих місць у Німеччині та навіть закриттям заводів, що підкреслює труднощі, з якими стикається регіональний автомобільний ринок.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
За даними Bloomberg News, майже третина великих заводів п’яти найбільших європейських автовиробників – BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault і VW – минулого року працювали лише на половину своєї потужності. Це ставить під загрозу тисячі робочих місць та може призвести до подальших закриттів.
Річні продажі в Європі залишаються приблизно на 3 мільйони автомобілів нижче допандемічного рівня, залишаючи заводи незаповненими та загрожуючи робочим місцям. Volkswagen вже скасовує гарантії зайнятості в Німеччині, які працівники мали протягом десятиліть.
Зниження попиту на електромобілі та зростаюча конкуренція з боку американських і китайських автовиробників, таких як Tesla і BYD, змушують європейських виробників шукати шляхи для економії. Tesla Model Y стала найбільш продаваною моделлю в регіоні минулого року, а китайські виробники активно просуваються на європейський ринок.
Експерти зазначають, що нестача робочої сили та високі витрати на енергоносії створюють додатковий тиск на автомобільну галузь. Автомобільна промисловість складає понад 7% ВВП ЄС і забезпечує понад 13 мільйонів робочих місць, тому закриття заводів може мати серйозні економічні наслідки.
Ситуація в Німеччині виглядає особливо загрозливою, оскільки автовиробники борються з переходом на електромобілі після десятиліть домінування у виробництві автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. BMW попередила про зниження прибутків через проблеми з гальмами у виробника запчастин Continental та низький попит у Китаї. Volkswagen також зіткнувся зі складнощами, скасовуючи гарантії роботи та переживаючи протести працівників.
Галузеві експерти прогнозують, що консолідація та закриття неефективних заводів стануть неминучими, оскільки європейські автовиробники намагаються залишатися конкурентоспроможними в умовах глобальної конкуренції.
Нагадаємо, Сполучені Штати оподатковували імпорт великими податками протягом більшої частини своєї історії, перш ніж здебільшого відмовилися від цієї політики, починаючи з 1930-х років, коли урядові лідери прийняли ідею вільної торгівлі.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!