Китайські гіганти електронної комерції Shein та Temu нарощують свою присутність на європейському ринку, намагаючись компенсувати ризики, пов’язані з жорсткою тарифною політикою США. Після запровадження адміністрацією президента Дональда Трампа 145% мит на китайський імпорт компанії скоротили витрати на рекламу в Америці та суттєво збільшили фінансування маркетингових кампаній у Великій Британії, Франції та Німеччині.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Попри активну експансію в Європі, аналітики відзначають, що китайські продавці не поспішають повністю відмовлятися від американського ринку. США залишаються найбільшим джерелом продажів для Shein та Temu, навіть на тлі зростання вартості товарів після введення нових мит.
Китайські торговці продовжують адаптуватися до змін, розглядаючи альтернативні ринки, зокрема Австралію та Латинську Америку. Однак складність європейських регуляторних вимог поки що стримує масштабні інвестиції в цей регіон.
Нагадаємо, Японія розширює свої економічні горизонти, встановивши амбітну мету щодо залучення прямих іноземних інвестицій (FDI).
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!
