Китай оголосив про запуск масштабної підтримки для експортерів, які постраждали через торгові мита США. Міністерство торгівлі країни підкреслило важливість використання надвеликого внутрішнього ринку для стабілізації зовнішньої торгівлі та розширення споживання.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Такі платформи, як JD.com і Alibaba, ініціювали програми, спрямовані на допомогу експортерам. Зокрема, JD.com планує закупити продукцію на суму 200 мільярдів юанів для продажу на внутрішньому ринку протягом наступного року.
Кампанії також охоплять регіони, зокрема провінцію Хайнань, де товари, призначені для експорту, будуть реалізовані серед місцевих споживачів. Проте виклики, як-от слабкий ринок праці та низька купівельна спроможність, можуть стати перешкодами на цьому шляху.
Нагадаємо, Європейський Союз розглядає можливість запровадження експортних обмежень для Сполучених Штатів Америки, якщо триваючі торговельні переговори зазнають невдачі.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!