Бізнес не витримає конкуренції без якісної взаємодії з клієнтами. Це не просто про ввічливе спілкування, а про створення міцних та довготривалих стосунків, які ґрунтуються на довірі, розумінні та інколи гуморі.
Вигоди для бізнесу завдяки якісній взаємодії з клієнтами:
- Підвищення лояльності: задоволені клієнти частіше повертаються за повторними покупками та рекомендують ваш бізнес своїм друзям та знайомим.
- Збільшення продажів: лояльні клієнти розуміють цінність та переваги сервісу і можуть купувати розширені тарифи.
- Покращення репутації: позитивний досвід спілкування з клієнтами робить наш бренд більш привабливим та конкурентоспроможним, так би мовити стає “lovemark” (продукт, послуга чи організація, до яких відчуваєш “безсумнівну довіру”) для клієнтів
В службу турботи “Вчасно” надходять різні запити. І враження про якість підтримки – це маркер того, як люди сприймають та формують своє ставлення до бренду. Трапляються різні милі та смішні випадки, які і будують місточки довіри між сервісом та нашими клієнтами:
“Фухх, оце ви мене заспокоїли, тоді не буду наказувати свого стажера Олега”
“Не звертайте уваги, це в мене собака хрюкає в трубку, хуліганка”
“Не можу зрозуміти, це що я за декілька хвилин вже все зареєстрував? Щось підозріло швидко”
Хочеться завжди бути чесними та прозорими в комунікації з нашими клієнтами.
Як покращити взаємодію з клієнтами?
- Зосередьтеся на потребах клієнта. Поставте себе на місце клієнта та спробуйте зрозуміти його потреби, очікування та проблеми.
- Надайте якісне обслуговування. Будьте ввічливими, уважними, чуйними,компетентними та оперативними у вирішенні проблем клієнтів.
- Персоналізуйте спілкування. Звертайтесь до клієнтів по імені, пропонуйте послуги та продукти, які відповідають їхнім потребам, та використовуйте канали комунікації, які їм зручні.
- Збирайте зворотний зв’язок. Регулярно запитуйте у клієнтів про їхній досвід спілкування з вашим бізнесом та використовуйте їхні відгуки для покращення своїх продуктів, послуг та обслуговування.
- Використовуйте сучасні технології. CRM-системи, онлайн-опитування та інші інструменти допоможуть вам автоматизувати та персоналізувати вашу роботу з клієнтами.
Насамперед, на позитивний клієнтський досвід впливає поведінка співробітників компанії та їх манера спілкування, незалежно від ситуації чи інших зовнішніх факторів. Побудова системи якісного сервісу у компанії має починатись саме з пошуку потрібних людей, а далі підключати все інструменти, які допомагають надавати крутий сервіс.
Основа сервісу — це люди, їх знання, манери та вміння знайти підхід до клієнта. Служба турботи – душа сервісу, тому її голос має звучати тепло та доброзичливо.Перше враження важливе, але останнє враження клієнта буде найтривалішим.
Автор: керівниця служби турботи сервісів «Вчасно» Катерина Корабльова
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!