У сфері комунікацій назріває злам: класичні метрики на кшталт кількості публікацій або охоплення — більше не працюють. Про це дедалі гучніше говорять не лише окремі експерти, а вся світова професійна спільнота.
Головний меседж цьогорічного саміту AMEC у Відні, присвяченого вимірюванню ефективності комунікацій, — нам потрібні нові принципи гри. Основні інсайти привезла із заходу Оксана Маличкович, співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Вже традиційно експертка поділиться ними на зустрічі в UK comms club – професійній спільноті для обміну досвідом, нетворкінгу та розвитку комунікаційників і фахівців суміжних сфер.
Клуб заснувала команда комунікаційної агенції UK comms як простір для живого обміну досвідом, нових ідей і змістовних дискусій про актуальне. Долучитися до спільноти можна через форму на сайті агенції.
Що у програмі зустрічі?
- Чому комунікації – більше не про «щось розповісти». Це не працює. Кількість публікацій, охоплення тощо — не головне.
- «Прочитав» ≠ «запам’ятав». 81% людей не впізнають бренд без логотипа навіть у найвідоміших рекламах.
- Криза в соцмережах — це вже запізно. Прогнозування не рятує. Потрібна системна антикризова готовність. Як її налагодити – пропозиції Ketchum Inc.
- ШІ — новий стейкхолдер. Бренди мають адаптувати комунікації, щоб бути видимими для алгоритмів. Дані з конференції вражають.
- Знайомі нам Барселонські принципи 4.0 змінилися. Що нового і як це вплине на вимірювання?
Коли? 8 липня о 18:30.
Де? Офлайн у Києві.
Обов’язкова попередня реєстрація за лінком. Також у формі можна залишити запитання до спікерки. Участь — за донейт від 350 грн на банку.
Кошти підуть на тактичну медицину для військових бригад, збір для яких координує
волонтерка Олена Кулигіна, — журналістка, комунікаційниця та викладачка Українського католицького університету.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!
