BROCARD – найбільша в країні парфумерно-косметична мережа та онлайн-ритейлер в сегменті luxury, що пропонує клієнтам більше 350 світових преміальних марок, у тому числі 46 українських брендів. 66 магазинів працюють в 22 українських містах. Штат компанії становить 1520 співробітників.
Для BROCARD колектив завжди був ключовою цінністю. Тож і в епоху ковіду, і від початку повномасштабного вторгнення тут намагалися максимально зберегти колектив – навіть за умов, коли спочатку магазини та склад кілька місяців поспіль були зачинені, а потім мережа скоротилася майже на третину через втрату магазинів на тимчасово окупованих територіях та оптимізацію мережі. Але штат все-таки скоротився. Певний відсоток співробітників виїхав за кордон і не повернувся (у компанії працюють переважно жінки). Хтось пішов через закриття магазинів, хоча компанія за можливості пропонувала переведення на нове місце.
У часи війни BROCARD зробив акцент на дистанційній роботі й допомозі в організації процесів керівникам підрозділів, що працюють віддалено.
«До війни емпатійність була лише побажанням до керівника, зараз вона стала обов’язковою вимогою. В умовах постійного стресу всі потребують більш уважного ставлення. Для керівника це неабиякий виклик, адже він має бути водночас і другом, підтримкою всієї команди, і слідкувати, щоб робочі завдання виконувалися якісно, ефективно та вчасно», – розповідає HR-директорка компанії Тетяна Кононенко.
У компанії організували коучингові сесії для керівників. Так адміністрація допомагаємо їм як прокачувати потрібні скіли, так і відновлювати власний емоційний ресурс.
Нові цікаві завдання, нові ділянки роботи для співробітників, що дають можливість вийти за межі своєї «бульбашки», стають все більш важливими інструментами для компанії, а для співробітника – «результативним відпочинком» або новим видом діяльності.
«Надзвичайно важливим моментом у нашій роботі є підтримка. На фінансову підтримку кожен учасник нашої команди може розраховувати завжди. Коли я була у відрядженні, співробітниця одного з магазинів сказала, що хотіла б подякувати компанії. У цей час поруч були клієнти, і я попросила, щоб ми відійшли, аби не заважати. Проте пані сказала, що хоче озвучити це тут, у торговельній залі, при гостях нашого магазину та інших колегах – тому що вдячна за підтримку, вчасну й відповідну зарплату, та може розраховувати, що не залишиться наодинці в найскладніші часи», – ділиться керуюча HR-відділом Тетяна Кононенко.
Щодо пошуку та адаптації кадрів, у компанії стверджують, що сьогодні діє скоріше ринок працівника, ніж ринок роботодавця. Тож звикли боротися за кандидата, щоб зібрати команду найкрутіших і найбільш відданих спеціалістів. У BROCARD роблять все можливе: намагаються, щоб робоче місце було максимально близько до місця проживання, щоб графік відповідав потребам співробітника, дозволяв йому реалізувати особисті завдання.
Іншим важливим аспектом є можливість довчитися до необхідного рівня чи й взагалі опанувати нову спеціальність. Якщо кандидат співпадає по цінностям, то у компанії знайдуть ділянку роботи, яка буде цікавою для нього і де він буде максимально ефективним. А ще обов’язковим кредо у BROCARD є підтримка за будь-яких умов, що знають потенційні кандидати.
У компанії діє програма «Приведи друга» з умовами, які цікаві і кандидату, і співробітнику, який його приведе.
Щоб зберігати емоційний зв’язок, у компанії регулярно проводять тімбілдінги – беруть участь у корпоративних забігах, двічі на місяць організовують чаювання в офісі, проводять фото- й відеофлешмоби до різних свят, випускають внутрішній дайджест. З останнього – нещодавно колектив разом писав «Радіодиктант національної єдності». Адже головне – підтримувати людські стосунки й нагадувати всім колегам, що вони важливі й цінні.
Минулого року компанія відновила роботу власного навчального центру, де працівники постійно підвищують рівень знань, кваліфікацію й обізнаність. До повномасштабного вторгнення кожен продавець-консультант щомісяця проходив мінімум два-три тренінги. Тепер компанія повертається до такого графіку навчання, поки що, звичайно, онлайн.
Наразі 32 співробітника холдингу захищають країну у лавах ЗСУ та ТрО. Компанія підтримує їх не лише морально. Усі вони отримують зарплату в повному обсязі, а численні збори на амуніцію, техніку, лікування та реабілітацію – регулярна практика в компанії.
У компанії розуміють справжню цінність своїх кадрів, тому підтримка та полегшення життя людей під час війни стали добрими традиціями.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!