ТОП-5 порад, як покращити взаємодію з клієнтами

Поділитися:

Бізнес не витримає конкуренції без  якісної взаємодії з клієнтами. Це не просто про ввічливе спілкування, а про створення міцних та довготривалих стосунків, які ґрунтуються на довірі, розумінні та інколи гуморі.

Вигоди для бізнесу завдяки якісній взаємодії з клієнтами:

  • Підвищення лояльності: задоволені клієнти частіше повертаються за повторними покупками та рекомендують ваш бізнес своїм друзям та знайомим.
  • Збільшення продажів: лояльні клієнти розуміють цінність та переваги сервісу і можуть купувати розширені тарифи.
  • Покращення репутації: позитивний досвід спілкування з клієнтами робить наш бренд більш привабливим та конкурентоспроможним, так би мовити стає “lovemark” (продукт, послуга чи організація, до яких відчуваєш “безсумнівну довіру”)   для клієнтів

В службу турботи “Вчасно” надходять різні запити. І враження про якість підтримки – це маркер того, як люди сприймають та формують своє ставлення до бренду. Трапляються різні милі та смішні випадки, які і будують місточки довіри між сервісом та нашими клієнтами:

 “Фухх, оце ви мене заспокоїли, тоді не буду наказувати свого стажера Олега”

“Не звертайте уваги, це в мене собака хрюкає в трубку, хуліганка”

“Не можу зрозуміти, це що я за декілька хвилин вже все зареєстрував? Щось підозріло швидко”

Хочеться завжди бути чесними та прозорими в комунікації з нашими клієнтами.

Як покращити взаємодію з клієнтами?

  • Зосередьтеся на потребах клієнта. Поставте себе на місце клієнта та спробуйте зрозуміти його потреби, очікування та проблеми.
  • Надайте якісне обслуговування. Будьте ввічливими, уважними, чуйними,компетентними та оперативними у вирішенні проблем клієнтів.
  • Персоналізуйте спілкування. Звертайтесь до клієнтів по імені, пропонуйте послуги та продукти, які відповідають їхнім потребам, та використовуйте канали комунікації, які їм зручні.
  • Збирайте зворотний зв’язок. Регулярно запитуйте у клієнтів про їхній досвід спілкування з вашим бізнесом та використовуйте їхні відгуки для покращення своїх продуктів, послуг та обслуговування.
  • Використовуйте сучасні технології. CRM-системи, онлайн-опитування та інші інструменти допоможуть вам автоматизувати та персоналізувати вашу роботу з клієнтами.

Насамперед, на позитивний клієнтський досвід впливає поведінка співробітників компанії та їх манера спілкування, незалежно від ситуації чи інших зовнішніх факторів. Побудова системи якісного сервісу у компанії має починатись саме з пошуку потрібних людей, а далі підключати все інструменти, які допомагають надавати крутий сервіс.

Основа сервісу — це люди, їх знання, манери та вміння знайти підхід до клієнта. Служба турботи –  душа сервісу, тому її голос має звучати тепло та доброзичливо.Перше враження важливе, але останнє враження клієнта буде найтривалішим.

Автор: керівниця служби турботи сервісів «Вчасно» Катерина Корабльова

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
24 Листопада 2024 року - 21:58
За останніми даними, середньовартість одного гектара землі в Україні становить...
23 Листопада 2024 року - 15:03
Кабінет Міністрів України анонсував новий порядок бронювання, який базується на...
21 Листопада 2024 року - 12:50
Компанія Just SEO оголошує про запуск нової послуги зі створення...
20 Листопада 2024 року - 11:32
Бізнес-бранч – це простір для обміну ідеями, досвідом та натхненням,...