Комбіноване меню у KFC за 3 долари, яке включає бургер з куркою, картоплю фрі та газовану воду. Пиво за 1,20 долара з німецького супермаркету. Нова мережа продуктових магазинів, де продаються лише продукти зі значними знижками, термін придатності яких скоро закінчиться.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Ось деякі з угод, які іноземні та вітчизняні бренди пропонують, щоб залучити китайських покупців, які намагаються розтягнути кожну копійку, оскільки споживча довіра до другої за величиною економіки світу падає. На вулицях Китаю рекламуються знижки та спеціальні пропозиції від одягу до косметики, що є відображенням тривожних змін у споживацьких настроях, які змусили роздрібних торговців.
Мережа продуктових магазинів Alibaba Freshippo, яка приваблює зростаючий середній і вищий клас Китаю завдяки високоякісному м’ясу, морепродуктам і хлібобулочним виробам, оголосила в жовтні, що знижує ціни на понад 5000 найменувань товарів. Це також додає більше «продовольчих точок», які продають продукти ближче до закінчення терміну придатності, щоб залучити клієнтів, чутливих до ціни.
Незважаючи на те, що німецький дискаунтер Aldi протягом багатьох років позиціонував себе як мережу вищого класу в Китаї, минулого року він змінив хід, оголосивши себе бюджетним громадським супермаркетом і оприлюднивши новий слоган: «Хороша якість і досить низька ціна».
Нагадаємо, Китай оголосив про нові санкції проти п’яти компаній оборонної промисловості США у відповідь на останні угоди з продажу зброї Тайваню.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!