В Міноборони пояснили, чому не закуповують продукти у великих ритейлерів

Поділитися:

Великі торговельні мережі не прийшли на перші тендери Державного оператора тилу (закупівельна організація Міністерства оборони). Директор підприємства Арсен Жумаділов вважає, що це пов’язано з каталогом продуктів.

Про це пише LIGA.net.

За його словами, для великих мереж досі є малозрозумілою модель, яка використовується для продовольчого забезпечення, а саме – закупівля комплектів за каталогом.

“[У них] є питання до комплектів каталогу, що стосуються кількості, асортименту. Мережі кажуть, що не всі позиції імпортують і контрактують для потреб споживачів, які приходять до них у магазини”, – сказав Жумаділов.

Міністерство оборони збирається переглянути каталог і прибрати з нього позиції, які ніколи не замовлялися. Таких позицій буде кілька десятків – в основному це нестандартні й екзотичні товарні одиниці.

Будь-яких преференцій торговельним мережам міністерство робити не буде.

“Чи вийде ритейл, чи не вийде ритейл – це рішення ритейлу”, – сказав він.

Нагадаємо, ритейлери прогнозують зростання цін на низку товарів через блокаду кордону.

 

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
21 Листопада 2024 року - 12:50
Компанія Just SEO оголошує про запуск нової послуги зі створення...
20 Листопада 2024 року - 11:32
Бізнес-бранч – це простір для обміну ідеями, досвідом та натхненням,...
19 Листопада 2024 року - 14:48
Верховна Рада України схвалила в цілому Проект Державного бюджету на...
19 Листопада 2024 року - 13:59
До повномасштабного вторгнення рф ринок праці щорічно зростав...