Великі торговельні мережі не прийшли на перші тендери Державного оператора тилу (закупівельна організація Міністерства оборони). Директор підприємства Арсен Жумаділов вважає, що це пов’язано з каталогом продуктів.
Про це пише LIGA.net.
За його словами, для великих мереж досі є малозрозумілою модель, яка використовується для продовольчого забезпечення, а саме – закупівля комплектів за каталогом.
“[У них] є питання до комплектів каталогу, що стосуються кількості, асортименту. Мережі кажуть, що не всі позиції імпортують і контрактують для потреб споживачів, які приходять до них у магазини”, – сказав Жумаділов.
Міністерство оборони збирається переглянути каталог і прибрати з нього позиції, які ніколи не замовлялися. Таких позицій буде кілька десятків – в основному це нестандартні й екзотичні товарні одиниці.
Будь-яких преференцій торговельним мережам міністерство робити не буде.
“Чи вийде ритейл, чи не вийде ритейл – це рішення ритейлу”, – сказав він.
Нагадаємо, ритейлери прогнозують зростання цін на низку товарів через блокаду кордону.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!