Креді Агріколь отримав срібло в рамках церемонії нагородження престижної міжнародної премії EBMA (Employer Brand Management Awards 2024), яка відбулася 12 вересня у Лондоні. Жюрі премії відзначили проєкт банку «Стратегія різноманіття під час війни» одним із лідерів у категорії «Best diversity and inclusion strategy» (з англ. «Найкраща стратегія різноманітності та інклюзивності»). Всього понад 100 провідних компаній Європи із різних галузей взяли участь у конкурсі.
«Бренд роботодавця продовжує набувати все більшого значення для розробки стратегії компанії. Ми людиноцентричний банк і рівність та інклюзія є стратегічно важливими для нас. Майже 5 років в Креді Агріколь діє Хартія рівності, яка гарантує дотримання рівних прав у команді, цінностей інклюзії, різноманіття й недопущення дискримінації. Ми постійно розвиваємо та адаптуємо її у відповідь на виклики, з якими зіштовхується Україна сьогодні. Так ми робимо свій внесок у благополуччя нашої команди та відновлення України та її економіки» – коментує Олена Урусова, директорка з персоналу Креді Агріколь.
В рамках Хартії рівності, банк організував Diversity Community, яка зокрема зосереджується на темі ветеранів, адже у банку 70% це жінки, тому для Креді Агріколь актуальною буде підтримка сімей військовослужбовців, особливо дружин і матерів.
Для визначення переможців незалежні судді премії оцінювали кейси компаній-учасників за наступними критеріями: мета, дослідження та планування, креативність та інновації, стратегія та впровадження, результати.
EBMA (Employer Brand Management Awards) – це вже 10 років поспіль престижна нагорода, яка відзначає компанії з найкращими стратегіями брендингу роботодавця. Завдяки 20 категоріям, премія дозволяє компаніям продемонструвати свої досягнення у створенні привабливого робочого середовища та сильного бренду роботодавця.
Більше про нагороду тут https://www.employerbrandmanagementawards.com/the-awards/
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!