Не зважаючи на війну та важкі часи, мережа ресторанів «Євразія» продовжує розвиватися та радувати своїх клієнтів і гостей столиці не лише смачною кухнею, але й відкриттям нових закладів.
Оксана Тихоненко, керуюча партнерка мережі ресторанів «Євразія», розповіла як ресторан пережив ракетний удар та як бізнес готується до блекаутів.
1 серпня ресторан відкрився у ТЦ «Ретровілль», а незабаром – відкриття ще одного закладу в ТЦ «Республіка» – тож, як бачимо, бізнес продовжує працювати.
Керуюча партнерка мережі ресторанів «Євразія» Оксана Тихоненко розповіла про подальші плани компанії.
- У березні 2022 року ТЦ «Ретровілль» потрапив під ракетну атаку – наскільки постраждав ваш заклад?
- Нажаль, влучання ворожої ракети відбулося зі сторони, де розташований саме наш заклад. Там майже нічого не вціліло. Навіть те, що залишилось, згодом знищив вогонь, а пізніше і опади. Після того, як це відбулося в ТЦ потрапити було неможливо і небезпечно.
- Цими днями ви відкриваєте відразу два нових заклади – що нового чекає в них відвідувачів?
- У «Ретровіллі» ми максимально відтворили інтер’єр, яким він був до влучання ворожої ракети ,для нас це було дуже важливо. Це як надія та розуміння, що ми незламні і життя продовжується. І гості, які були в нас напередодні повномасштабного вторгнення, приходять зараз і дуже захоплені і вдячні, чуємо багато слів подяки і надії. Ми навіть замовили такі ж самі шпалери, які були до ракетної атаки. Гадаю, що в наш час нове – це добре відновлене старе, звичне.
- На коли заплановане відкриття в ТЦ «Республіка»?
- Відкриття «Євразії» в ТЦ «Республіка» заплановане на початок жовтня. Дуже сподіваюсь, що в нас все вийде і вже незабаром гості зможуть відвідати гарний та цікавий ресторан сім’ї Євразія. Також на осінь ми плануємо дуже цікаву пропозицію по меню, але зараз це поки секрет.
- Наскільки зараз ви дбаєте про безпеку персоналу та відвідувачів?
- Після пережитого, сьогодні це першочергове завдання для нас. Не варто забувати, що в країні йде війна, а ворог досить підступний. Ми й так стали «центром прийняття рішень» у російських новинах, хоча насправді у нас приймають лише їжу. У нас є укриття, ми реагуємо на повітряні тривоги.
- Як почувається під час війни ресторанний бізнес? Що змінилося з початком війни для рестораторів?
- Ні для кого не секрет, що ресторанний бізнес потерпає найбільше. Гість змінився, змінилися статки людей, йде сильна міграція персоналу. Ми завжди за ціль ставили швидкість , але нажаль, зараз це неможливо, бо на процесах не вистачає співробітників. Незважаючи на це, компанія все одно йде вперед і максимально відповідальна за те, що ми пропонуємо нашим відвідувачам. Дуже швидко змінюються ціни на продукти, а ми не маємо ніякого права в такій пропорції збільшити вартість своїх страв. Але то все тимчасово і зараз головне завдання зберегти те, що маємо . Розвиток буде після нашої перемоги.
- Ви регулярно підтримуєте ЗСУ та українців під час війни – розкажіть про свої проекти?
- Ми регулярно перераховуємо кошти на ЗСУ , допомагаємо відбудовувати країну з БО «Добробат», проводимо майстер-класи для діток військових, тих, хто втратив батьків, для багатодітних сімей. Допомагаємо нашим співробітникам, які зараз боронять нашу країну. Також зараз вирішили відкрити свій Благодійний фонд і напряму допомагати ЗСУ.
- Військовий менеджмент та управління ризиками – які підходи застосовуєте у роботі?
Управління компанією під час війни схоже на кризовий менеджмент з одним «але» – треба мислити ширше і фокусуватися на інтересах команди. Коли за вікном війна , базові правила менеджменту залишаються ефективними, але змінюються пріоритети. В такий час спочатку потрібно бути людяною, а потім вже ефективним менеджером. Це час праці в умовах обмежених ресурсів.
- Чи готові до роботи восени та взимку в режимі блекаутів?
- Так, ми готові і готові приймати в наших закладах гостей, годувати, зігрівати і навіть бути на якийсь час їхнім домом. Ми звісно будемо вимушені скоротити меню, але кожен зможе отримати задоволення від якості та різноманітності. Ще з минулої осені ми закупили генератори на кожен ресторан , в деякі- по два. Це досить витратний процес, під час якого заклад нічого не заробляє, але наш гість і співробітник в теплі, добрі і нагодований – таким чином намагаємося створити атмосферу затишку.
- Що нового пропонуєте клієнтам чи готові запропонувати у найближчий час?
- Зараз ми вводимо гриль-меню, бо скоро холодна пора року і організму потрібне буде «живлення» у вигляді м’яса, теплих страв. З осені буде нова спеціальна пропозиція, про яку я поки нічого не скажу. Але впевнена, що наші гості оцінять достойно.
- Як змінився ваш клієнт за останні півтора року?
- Про це можна говорити дуже довго, але якщо коротко, як не дивно, в основному гість став більш лояльним, добрішим, людянішим. Багато виїжджали за кордон і тепер мають уяву про заклади Європи. Без сумніву скажу, що наш український ресторанний бізнес, наша якість, швидкість ( навіть в умовах нестачі персоналу) , гостинність – далеко попереду. Наразі, зараз в нас дуже багато зіркових гостей, багато військових. Я дуже вдячна кожному, хто підтримує в цей тяжкий час і робить свій внесок у перемогу, бо ми перераховуємо кошти з проданих страв на допомогу ЗСУ та БО «Добробат». Разом до перемоги! Слава Україні!
Автор: Оксана Тихоненко Керуюча партнерка мережі ресторанів «Євразія»
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!